درس بیستم آموزش مایکروسافت ورد
آموزش این درس از مایکروسافت آفیس ورد به حداول اختصاص داده شده. تا بحال پش آمده که بخواهید یک گزارش درست کنید و یا یک فاکتور یا پیش فاکتور برای مشتری ایجاد کنید؟ اگر دقت کرده باشید جداول بدون شک می تواند یک راه حل بسیار عالی باشد. نرم افزار مایکروسافت آفیس ورد به شما این امکان را می دهد تا به سادگی جداول خود را به هر تعداد سطر و ستون به دلخواه ایجاد کنید، اندازه هر سطر و ستو را به دلخواه تغییر دهید، متن مورد نظر خود را در جداول نوشته و جدول خود را با رنگ ها و پس زمینه های دلخواه زیبا کنید تا جلوه بسیار جذابی به سند خود بدهید.
کار کردن با جداول در ورد
یک جدول مجموعه ای خانههای کوچک ستون و سطر است که مرتب شده است. جداول برای مقاصد مختلف میتوان استفاده کرد که هم اطلاعات متنی و عددی را میتوان وارد آنها کرد. در این درس خواهید آموخت که چطور متنی را وارد جدول کنید و سبکهای جدولی را بکارببرید و یا جداول را فرمت کنید و یا جدولی خالی را ایجاد کنید.
ایجاد کردن جدولی خالی:
۱. نشانگر متن را هرکجای متن که میخواهید در آن جدول قرار گیرد.
۲. برگه Insert کلیک کنید.
۳. حالا روی Table کلیک کنید.
۴. ماوس را روی دیاگرام ها بغلطانید و تعداد ستون و سطری که می خواهید را مشخص کنید.
برای دسترسی به ادامه مطلب می بایستی در وب سایت اشتراک داشته باشید
دیدگاه خود را بیان کنید
- ارسال نظر به عنوان مهمان. همچنین می توانید عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.amoozesh-computer.ir/