کاربری جداول، فرم ها، پرس و جوها، گزارشات در اکسس
بانک اطلاعات در Access 2010 دارای 4 کاربری است: جداول، نمودارها و گزارشات. این موضوعات به شما این امکان را می دهد که داده ها را وارد ، ذخیره و تحلیل کنید و داده ها را هرآنطور که می خواهید ، مدیریت کنید.
کاربری های Access
جداول
بانک اطلاعات مجموعه ای از اطلاعات سازمان داده شده در لیست های مربوط است و در تمام جداول ذخیره می شوند که جداول در قالب هر بانک اطلاعاتی است.
همانطور که می دانید جدول داری ستون های عمودی و ردیف های افقی است.
در Access ردیف ها و ستون ها به عنوان Filds &records نامگذاری شده اند. یک فیلد فقط یک ستون را شامل نمی شود: این بوسیله ی سازمان دهی اطلاعات و تایپ کردن داده در آن مشخص می شود. هر بخش از اطلاعات در یک فیلد از همان نوع اطلاعات وارد می شود و هم دارای یک موضوعیت هستند. برای مثال، هر موضوع وارد شده در Field رامی توان با وارد کردن مشخصات و یا محل ادرس، و یا اطلاعات دیگر پر کرد.
برای دسترسی به ادامه مطلب می بایستی در وب سایت اشتراک داشته باشید
دیدگاه خود را بیان کنید
- ارسال نظر به عنوان مهمان. همچنین می توانید عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.amoozesh-computer.ir/