تخمین زمان مطالعه 7 دقیقه (1356 کلمه)

کاربری جداول، فرم ها، پرس و جوها، گزارشات در اکسس

microsoft-access-training

بانک اطلاعات در Access 2010 دارای 4 کاربری است: جداول، نمودارها و گزارشات. این موضوعات به شما این امکان را می دهد که داده ها را وارد ، ذخیره و تحلیل کنید و داده ها را هرآنطور که می خواهید ، مدیریت کنید.

 

کاربری های Access

جداول

بانک اطلاعات مجموعه ای از اطلاعات سازمان داده شده در لیست های مربوط است  و در تمام جداول ذخیره می شوند که جداول  در قالب هر بانک اطلاعاتی است.

همانطور که می دانید جدول داری ستون های عمودی و ردیف های افقی است.

 

در Access ردیف ها و ستون ها به عنوان Filds &records  نامگذاری شده اند. یک فیلد فقط یک ستون را شامل نمی شود: این بوسیله ی سازمان دهی اطلاعات و تایپ کردن داده در آن مشخص می شود. هر بخش از اطلاعات در یک فیلد از همان نوع اطلاعات وارد می شود و هم دارای یک موضوعیت هستند. برای مثال، هر موضوع وارد شده در Field رامی توان با وارد کردن مشخصات و یا محل ادرس، و یا اطلاعات دیگر پر کرد.

برای دسترسی به ادامه مطلب می بایستی در وب سایت اشتراک داشته باشید

خرید اشتراک

9
 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال نظر به عنوان مهمان. همچنین می توانید عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.amoozesh-computer.ir/

آموزش تضمینی کامپیوتر

واقعا فکر می کنید کامپیوتر را فقط در کلاس های آموزشی گران قیمت و یا با کمک استاد خصوصی می توان یادگرفت؟ کاربران وب سایت آموزش کامپیوتر نظر دیگری دارند! ما به شما تضمین می دهیم کامپیوتر برخلاف تصور شما بسیار ساده، شیرین و جذاب است و در هر سنی می توانید مهارت کار کردن با کامپیوتر را آموزش ببینید

عضو سایت نیستی؟ در کمتر از یک دقیقه عضو شو!

ورود به سایت